آموزش رنگ مو بدون دکلره
نوشته شده توسط : مهناز محمدی

آموزش رنگ مو بدون دکلره

 

با بهره مندی از آموزش رنگ مو بدون دکلره به صورت صحیح می توان بدون آسیب رسیدن به مو و به بهترین حالت ممکن آن را روشن نمود.

با بهره مندی از آموزش صحیح رنگ مو بدون دکلره می توان بدون آسیب رسیدن به مو و به بهترین حالت ممکن آن را روشن نمود. رنگ مو روشن از رنگ های بسیار پرطرفدار و زیبایی می باشد که افراد در تمام گروه های سنی به استفاده از آن علاقه مند هستند. نکته  قابل توجه آن است که قبل از انتخاب رنگ مو بایستی از این نظر که رنگ مو انتخابی با رنگ پوست فرد هماهنگی دارد یا خیر اطمینان حاصل نمود تا بتوان به نتیجه مطلوبی دست یافت. به منظور روشن کردن موها یکی از روش های که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، بهره گیری از دکلره است که به سبب آسیب های که به مو وارد می آورد استفاده از آن توصیه نمی شود.

رنگ مو بدون دکلره

انتخاب صحیح رنگ مو و اکسیدان

به منظور رنگ کردن مو بدون استفاده از دکلره بایستی رنگ مو و همچنین اکسیدان را به درستی انتخاب نمود تا بتوان از رنگ موی مورد نظر بهره مند شد. اکسیدان ها به سه دسته شمار 1 یا 6 درصد، شماره 2 یا 9 درصد و شماره 3 یا 12 درصد تقسیم می شوند که با توجه به شماره رنگ مو بایستی یکی از آن ها را انتخاب نمود. به طور مثال اگر فردی تا به حال موهای خود را رنگ نکرده باشد، برای روشن تر شدن موهای خود تا سه درجه می تواند از رنگ دلخواه همراه با اکسیدان 9 درصد یا شماره 2 بهره گیرد. می توان اشاره نمود که هرچه موی فرد تیره تر و ضخیم تر باشد، بایستی از اکسیدان با درصد بالاتری استفاده نماید.

مزیت های رنگ مو بدون دکلره

به سبب قدرتی که پودر دکلره داراست، استفاده از آن آسیبی های جدی به پوست و مو وارد می آورد که از جمله آن ها می توان به به ریزش مو، خشکی مو، شکنندگی مو، موخوره، التهاب پوست صورت، سوزش پوست سر و سفید شدن موها اشاره نمود. به علت ایجاد این مشکلات بهترین راه حل آن است که در صورت نیاز در سال حداکثر دو بار از دکلره استفاده شود و تا حد امکان نیز رنگ کردن موها بدون دکلره انجام پذیرد.





:: موضوعات مرتبط: آموزش زیبایی مو , آموزش رنگ مو , ,
:: برچسب‌ها: رنگ مو , انتخاب رنگ مو , دکلره مو ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: